SUNTIKAN MINDA

"Bergembiralah dengan pilihan Allah untuk anda, sebab anda tidak tahu tentang muslihat yang tersembunyi di sebaliknya. Boleh jadi kesulitan itu lebih baik bagi anda daripada kesenangan....."

Saturday, March 6, 2010

Aktiviti 10: Seminar Kecemerlangan SPM Program Pendidikan Sepanjang Hayat MSU-Utusan Peringkat Daerah 2010






Alhamdulillah...selesai sudah Seminar Kecemerlangan SPM Program Pendidikan Sepanjang Hayat MSU-Utusan Peringkat Daerah Seremban Tahun 2010 yang telah diadakan pada 6 Mac 2010. Program ini telah dirasmikan oleh Tn Haji Musa bin Abdullah Pegawai Pelajaran Daerah Seremban. Turut serta En. Rosli bin Yusuf Naib Pengerusi Komunikasi dan Korporat MSU, En. Wahid bin Hashim Pengurus dan Pengarang Pendidikan Utusan Malaysia, Pn. Hjh Nooraini bt Mohd Darus Pengetua SMKPZ dan Tn Hj Osman bin Jaafar YDP PIBG SMKPZ.
Lebih kurang 400 pelajar SPM dari sekolah sekitar Seremban yang telah menyertai program ini. Diantaranya SMK Panchor, SMK Sri Ampangan, SMK Dato Md Redza, SMK Sri Pagi, SMK Tmn Tuanku Jaafar, SMK Senawang dan SMK Pendeta Za'ba. Penghargaan terima kasih buat warga PZ yang telah melaksanakan program ini dengan jayanya. Tidak lupa juga buat MSU dan Utusan Malaysia yang telah membiayai program ini. Aktiviti-aktiviti yang dijalankan seperti 'carrier hunt', pameran kerjaya, ceramah kerjaya dan seminar matematik telah menarik minat pelajar.

No comments: