SUNTIKAN MINDA

"Bergembiralah dengan pilihan Allah untuk anda, sebab anda tidak tahu tentang muslihat yang tersembunyi di sebaliknya. Boleh jadi kesulitan itu lebih baik bagi anda daripada kesenangan....."

Monday, August 9, 2010

Aktiviti 23: Lawatan ke SBPI Gombak









6 Ogos 2010 ~ Seramai 122 orang pelajar KRK Tingkatan 1 dan 2 telah mengadakan lawatan sambil belajar ke Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Gombak...dengan diiringi 7 orang guru. Tujuan lawatan ini adalah untuk memberi pendedahan kepada pelajar KRK SMK PZ bagaimana situasi pengajaran dan pembelajaran di sekolah berasrama disamping dapat berkenal mesra dan mengeratkan silaturahim...
Kami disambut dengan mesranya oleh PRS dan guru-gurunya. Segala-galanya telah diatur dan dirancang oleh PRS SBPI Gombak agar aktiviti bersama pelajar KRK SMK PZ berjalan lancar. Syabas dan tahniah buat PRS!! Sekali lagi pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kasih keopada warga SBPI Gombak yang sudi menerima kunjungan kami. Semoga apa yang diperolehi sepanjang lawatan ke SBPI ini..akan dimanfaatkan oleh anak-anak pelajar KRK...dengan harapan ada keinginan untuk melanjutkan pelajaran disana selepas PMR!!

No comments: