SUNTIKAN MINDA

"Bergembiralah dengan pilihan Allah untuk anda, sebab anda tidak tahu tentang muslihat yang tersembunyi di sebaliknya. Boleh jadi kesulitan itu lebih baik bagi anda daripada kesenangan....."

Saturday, November 14, 2009

Kursus Kepimpinan Pemimpin Pelajar Hari Ke-2





Kursus Kepimpinan Pemimpin Pelajar pada hari ke-2 ini sangat meriah. Setiap peserta kursus memberikan komitmen yang baik dan menunjukkan semangat setiakawan antara satu sama lain terutama dalam menjalankan aktiviti outdoor.

Antara pengisian aktiviti pada hari ini ialah ceramah kepimpinan yang disampaikan oleh PK HEM En. Amir Fuad bin Mohamad Dom, Pengucapan Awam oleh En. Mohd Fahridzakki Abdul Rahman (Guru Kaunseling) dan Sistem Pengurusan Badan Pengawas kendalian Pn. Hasidah Ismail (Guru Disiplin / Pengawas). Setiap aktiviti gerak kerja kumpulan pula mendapat bimbingan daripada Pn. Sharifah Norashikin, En. Mohd Hamdan, En.Zulhairi, En. Hazuan dan Cik Sharifah Azlin sebagai fasilitator.

Pada jam 4 petang, diadakan Majlis Perasmian Penutup yang disempurnakan oleh Tuan Pengetua, Pn. Hjh Nooraini bt Mohd Darus. Sekalung tahniah buat Adik Mohd Azimuddin (Ting 2B) dan Adik Fatimah Al-Aisyah ( Ting 1C) yang telah dinobatkan sebagai peserta terbaik.

No comments: