SUNTIKAN MINDA

"Bergembiralah dengan pilihan Allah untuk anda, sebab anda tidak tahu tentang muslihat yang tersembunyi di sebaliknya. Boleh jadi kesulitan itu lebih baik bagi anda daripada kesenangan....."

Saturday, November 21, 2009

Program Pasca PMR 2009




Program Pasca PMR berakhir semalam dengan majlis penyampaian hadiah yang disempurnakan oleh En. Hashim bin Osman (PK Pentadbiran). Program yang berlangsung selama lima minggu ini mendapat kerjasama yang cukup baik dalam kalangan pelajar mahupun guru-guru tingkatan 3 khususnya. Segala aktiviti yang dirancang oleh setiap panitia dapat dijalankan dengan jayanya. Penghargaan dan terima kasih kepada semua guru yang terlibat menjayakan Program Pasca PMR 2009.

Antara aktiviti-aktiviti tersebut ialah 'info-hunt', kuiz, pertandingan memasak, indoor games, pertandingan mengemas bilik-bilik khas dan bengkel, NST Workshop dan lain-lain lagi. Selain itu, sebahagian pelajar Tingkatan 3 juga mengadakan lawatan kerjaya ke East West College sebagai pendedahan awal berkenaan kursus kulinari dan perhotelan.

Pihak UBK SMKPZ juga mengadakan kerjasama dengan Kolej Komuniti Jelebu untuk memberi pendedahan kepada pelajar Tingkatan 3 tentang pembinaan Blog. Blog ini adalah hasil daripada pengetahuan yang diperoleh daripada bengkel tersebut.

No comments: