SUNTIKAN MINDA

"Bergembiralah dengan pilihan Allah untuk anda, sebab anda tidak tahu tentang muslihat yang tersembunyi di sebaliknya. Boleh jadi kesulitan itu lebih baik bagi anda daripada kesenangan....."

Wednesday, July 14, 2010

Aktiviti 19 : Majlis Penutup dan Penyerahan Semula Pelajar-pelajar Bukit Tinggi,Indon..






Sekali lagi, SMK PZ diberi kepercayaan untuk menjadi tuan rumah kepada program anjuran JPNS/Kerajaan Negeri/Bukit Tinggi iaitu Majlis Penutupan dan Penyerahan Semula Anak Angkat Pelajar-pelajar Bukit Tinggi, Indonesia....pada 12 Julai 2010.
Majlis makan malam ini cukup 'happening' dan meriah. Tetamu serta keluarga angkat masing-masing turut disajikan dengan persembahan yang hebat dan versatile daripada pelajar-pelajar tersebut. Sebagai tuan rumah...pihak SMK PZ turut memberikan 'buah tangan' yang tidak kurang hebatnya untuk para tetamu dengan beberapa persembahan yang menjadi 'trademark' sekolah PZ!!
Turut hadir ke majlis ini... Dato' Abdullah bin Mohammad (Pengarah Pelajaran NS) serta isteri, Tn Hj. Jamali bin Salam (Timbalan Pengarah Pelajaran NS) dan tetamu yang diraikan iaitu Wali Kota dari Bukit Tinggi, Indonesia.
Majlis Penutup telah disempurnakan oleh Dato' Pengarah Jabatan Pelajaran NS...
Semoga hubungan dua hala ini yang telah pun terjalin lebih 5 tahun ini..akan terus berkekalan..

Tuai padi antara masak
Esok jangan layu-layuan
Intai kami antara nampak
Esok jangan rindu-rinduan.....

No comments: