SUNTIKAN MINDA

"Bergembiralah dengan pilihan Allah untuk anda, sebab anda tidak tahu tentang muslihat yang tersembunyi di sebaliknya. Boleh jadi kesulitan itu lebih baik bagi anda daripada kesenangan....."

Wednesday, July 7, 2010

Aktiviti 17 : Program Menzahirkan Zuriat Berilmu Negeri Sembilan







3 Julai 2010...Banyak dugaan yang perlu ditempuhi untuk melaksanakan program bersama Adi Putra. Namun semangat dan sokongan padu daripada Pengetua...khususnya Pn. Siti Azlin dan En. Hashim menjadikan program ini berjaya dilaksanakan dengan sempurnanya. Terima kasih buat rakan2 guru yang telah memberikan kerjasama yang jitu dalam menjayakannya..
Kebanyakan peserta program berasa puas hati dengan pengisian yang dijalankan...Bermula dengan celoteh pelukis negara, Sham dan Syed Nahar peserta disajikan dengan hasilan lukisan tangan mereka yang cukup menarik dan menakjubkan. Sedikit sebanyak peserta dapat berkongsi ilmu dalam teknik-teknik melukis yang betul
Dr Azmi..pakar motivasi yang sentiasa menceriakan suasana menjadikan program ini lebih meriah. Namun, beliau tetap menyelitkan ilmu-ilmu keibubapaan untuk dikongsi bersama dengan ibu bapa...sehinggakan tips-tips yang disampaikan menyentuh perasaan ....
Kemuncak acara....ialah kehadiran Prof Cilik Adi Putra (Ikon Matematik). Semua peserta memang menunggu2 kehadirannya untuk melihat si cilik yang begitu petah berkomunikasi dan pintar. Banyak kaedah-kaedah matematik yang dapat dikongsi bersama....dan ia kelihatan begitu mudah sekali..menjadikan matematik itu satu subjek yang menarik.
Keseluruhannya..para peserta berasa puas hati dengan program ini.

No comments: