SUNTIKAN MINDA

"Bergembiralah dengan pilihan Allah untuk anda, sebab anda tidak tahu tentang muslihat yang tersembunyi di sebaliknya. Boleh jadi kesulitan itu lebih baik bagi anda daripada kesenangan....."

Saturday, June 25, 2011

Aktiviti 27 : LDP - Bengkel ICT







TERIMA KASIH DAN SYABAS buat semua guru yang menyertai Bengkel ICT pada 25 Jun 2011 ( Sabtu). Syabas juga diucapkan khas kepada fasilitator En, Hashim bin Osman (GPK Akademik) dan En. Abd Karim bin Mohamad (Penyelaras ICT).

Bengkel ini diadakan bertujuan membantu guru-guru memperkayakan pengetahuan dalam bidang ICT selari dengan kehendak kementerian dalam merealisasikan pembestarian atau pembudayaan ICT dalam kalangan masyarakat sekolah. Bengkel ini juga sekurang-kurangnya memenuhi sasaran LDP yang diwajibkan kepada semua guru. Dengan sedemikian guru bukan sahaja hanya pandai dalam pengendalian Facebook tetapi juga berkemahiran dalam penyediaan hamparan kerja dan persembahan multimedia.

Diharap pada penghujung program, guru-guru dan masyarakat sekolah dapat memenuhi KPI Kementerian Pelajaran dalam memartabatkan guru dan masyarakat sekolah setanding dengan guru dan masyarakat sekolah di negara-negara maju.

1 comment:

miss hana said...

salam kak ikin..ni fiorst time sy dtg blog akak..formal n bagus blog ni..senang2 visit back my blog k..http://betkidzs.blogspot.com ;)